Kariera w Great Works

Great Works Sp. z o.o. – Jesteśmy firmą z zakresu generalnego wykonawstwa dla sektora biurowego, handlowego i mieszkalnego, niezależnie od skali projektu. Projektujemy i budujemy przestrzenie, które są zoptymalizowane oraz dopasowane do potrzeb konkretnych użytkowników. Dbamy o wszystkie szczegóły od koncepcji, po wyposażenie powierzchni w elementy nadające im charakter.

Zobacz nasze
oferty pracy

Elektromonter

Zakres obowiązków:

  • wykonywanie instalacji elektrycznych
  • pracowanie z dokumentacją wykonawczą
  • ścisłe współpracowanie wewnątrz brygady, a także z przedstawicielami innych branż
  • bieżące kontrolowanie wykonywanych prac
  • utrzymywanie porządku w miejscu prac oraz zapleczu socjalnym
  • dbanie o mienie firmy i powierzone materiały
  • przestrzeganie zasad BHP

Nasze wymagania:

  • doświadczenie w montowaniu instalacji elektrycznych (m.in.: siła, instalacje teletechniczne, instalacje słaboprądowe)
  • wykonywanie testów i prób instalacji elektrycznych
  • uprawnienia SEP E1 do 1 kV
  • min. 2 lata doświadczenia na podobnym stanowisku
  • umiejętność czytania projektów branżowych i rysunków technicznych
  • umiejętność posługiwania się narzędziami ręcznymi i elektronarzędziami
  • sprawne współpracowanie z pozostałymi ekipami
  • organizowanie pracy własnej i samodzielność w działaniu
  • kultura osobista

Mile widziane:

  • prawo jazdy kat. B
  • uprawnienia SEP D1 do 1kV

Oferujemy:

  • stabilne zatrudnienie – umowa o pracę lub umowa B2B
  • potrzebne narzędzia pracy – narzędzia ręczne oraz elektronarzędzia
  • odzież i artykuły BHP
  • możliwość podnoszenia kwalifikacji
  • możliwość pozyskiwania dodatkowych certyfikatów (np. UDT)

Pracownik
Ogólnobudowlany

Zakres obowiązków:

  • wykonywanie prac ogólnobudowlanych i wykończeniowych
  • praca z dokumentacją wykonawczą
  • ścisła współpraca wewnątrz brygady, a także z przedstawicielami innych branż
  • bieżąca kontrola wykonywanych prac
  • utrzymywanie porządku w miejscu prac oraz zapleczu socjalnym
  • dbanie o mienie firmy i powierzone materiały
  • przestrzeganie zasad BHP

Nasze wymagania:

  • doświadczenie w pracach budowlanych, wykończeniowych, rozbiórkowych
  • min. 2 lata doświadczenia na podobnym stanowisku
  • umiejętność czytania projektów branżowych i rysunków technicznych
  • umiejętność posługiwania się narzędziami ręcznymi i elektronarzędziami
  • sprawne współpracowanie z pozostałymi ekipami
  • dobra organizacja pracy własnej i samodzielność w działaniu
  • kultura osobista

Mile widziane:

  • prawo jazdy kat. B

Oferujemy:

  • stabilne zatrudnienie- umowa o pracę lub umowa B2B
  • potrzebne narzędzia pracy – narzędzia ręczne oraz elektronarzędzia
  • odzież i artykuły BHP
  • możliwość podnoszenia kwalifikacji,
  • możliwość pozyskiwania dodatkowych certyfikatów (np. UDT)

Monter Instalacji Sanitarnych

Zakres obowiązków:

  • wykonywanie instalacji sanitarnych
  • pracowanie z dokumentacją wykonawczą
  • ścisłe współpracowanie wewnątrz brygady, a także z przedstawicielami innych branż
  • bieżące kontrolowanie wykonywanych prac
  • utrzymywanie porządku w miejscu prac oraz zapleczu socjalnym
  • dbanie o mienie firmy i powierzone materiały
  • przestrzeganie zasad BHP

Nasze wymagania:

  • doświadczenie w montowaniu instalacji sanitarnych (m.in.: instalacje hydrauliczne,
    wentylacja, klimatyzacja)
  • wykonywanie testów i prób instalacji sanitarnych
  • min. 2 lata doświadczenia na podobnym stanowisku
  • umiejętność czytania projektów branżowych i rysunków technicznych
  • umiejętność posługiwania się narzędziami ręcznymi i elektronarzędziami
  • sprawna współpraca z pozostałymi ekipami
  • dobra organizacja pracy własnej i samodzielność w działaniu
  • kultura osobista

Mile widziane:

  • prawo jazdy kat. B

Oferujemy:

  • stabilne zatrudnienie- umowa o pracę lub umowa B2B
  • potrzebne narzędzia pracy – narzędzia ręczne oraz elektronarzędzia
  • odzież i artykuły BHP
  • możliwość podnoszenia kwalifikacji,
  • możliwość pozyskiwania dodatkowych certyfikatów (np. UDT)

Kosztorysant Budowlany

Zakres obowiązków:

  • sporządzanie kosztorysów (przede wszystkim budowlanych) w oparciu o dokumentację, opisy, rysunki, schematy oraz wizję lokalną do projektów polegających na pracach fit-out powierzchni biurowych
  • sporządzanie przedmiarów i obmiarów robót
  • analizowanie dokumentacji projektowej
  • analizowanie otrzymanych ofert
  • weryfikowanie kosztorysów pod względem merytorycznym i finansowym

Nasze wymagania:

  • wykształcenie wyższe budownictwo lub znajomość branży budowlanej i technologii wykonywania robót
  • doświadczenie w pracy na stanowisku kosztorysanta – minimum 1 rok
  • dobra znajomość MS Office
  • umiejętność czytania rysunków technicznych
  • samodzielność, dynamiczność

Mile widziane:

  • doświadczenie w pracy na stanowisku kosztorysanta branży fit-out min. 1 rok
  • mobilność i możliwość brania udziału w wizjach lokalnych
  • doświadczenie w branży fit-out

Oferujemy:

  • rozliczanie w oparciu o projekt na podstawie umowy zlecenia/ o dzieło/ B2B
  • elastyczne warunki współpracy
  • możliwość pracy w 100% zdalnej
  • możliwość pracy z biura zlokalizowanego w prestiżowym budynku Concordia Design w centrum Wrocławia
  • wiele ciekawych projektów z zakresu fit-out-u powierzchni biurowych, sektora PRS oraz apartamentów premium

Architekt Wnętrz

Zakres obowiązków:

  • realizacja projektów koncepcyjnych i wykonawczych
  • tworzenie wizualizacji (umiejętność tworzenia wirtualnych spacerów jest dodatkowym atutem)
  • wykonywanie inwentaryzacji z zakresu architektury
  • ścisła współpraca z zespołem realizacyjnym
  • współpraca z ekipami wykończeniowymi
  • nadzór nad realizacją projektów
  • praca zespołowa, zakres obowiązków zgodnie z posiadanymi umiejętnościami
  • bardzo dobra organizacja pracy, samodzielność i dokładność

Nasze wymagania:

  • wykształcenie kierunkowe ( Architektura, Architektura wnętrz)
  • co najmniej 3 lata udokumentowanego doświadczenia pracy przy wszystkich fazach projektu (od koncepcji po projekt wykonawczy)
  • znajomość tworzenia dokumentacji projektowej
  • bardzo dobra znajomość AutoCAD lub ArchiCAD
  • znajomość programów do wizualizacji (np. 3DsMax + VRay/ Corona, Sketch Up lub inny)
  • praktyczna znajomość prawa budowlanego
  • kreatywność, otwartość, umiejętność pracy zespołowej
  • samodzielność i dobra organizacja pracy własnej
  • chęć poszukiwania innowacyjnych rozwiązań
  • wymagane przesłanie PORTFOLIO

Mile widziane:

  • doświadczenie z zakresu projektowania fit-out-ów powierzchni biurowych
  • posiadanie uprawnień budowlanych do projektowania w specjalności
    architektonicznej

Oferujemy:

  • stabilne zatrudnienie- umowa o pracę lub umowa B2B
  • elastyczne godziny pracy – start między 8:00-10:00, koniec po 8h pracy, czyli między 16:00-18:00
  • potrzebne narzędzia pracy- komputer stacjonarny wraz z oprogramowaniem projektowym ( komputer oraz oprogramowanie wybierane w konsultacji z Tobą )
  • wiele ciekawych projektów z zakresu fit-out-u powierzchni biurowych, sektora PRS oraz apartamentów premium
  • dużą samodzielność w działaniu
  • wsparcie zespołu realizacyjnego